søndag 24. september 2017

Lenge, lenge siden....

Det begynner å bli lenge siden sist jeg postet noe på bloggen, og det har vært så som så med handarbeidslysten. Noen småtterier har det blitt, men i stor grad har tida gått med til flytting og installering i ny leilighet. Vi får se om det kan bli noen nye poster på bloggen etter hvert. 

Det mangler ikke på inspirasjon for tida, det sørger medlemmer i Trondheim Quiltelag for. Om det ikke blir så mye gjort med meg, er det ikke fordi jeg ikke har lyst til å sette meg ned med sying eller strikking. Muligens handler det mer om manglende tiltakslyst?! 

Uansett - her kommer bilde av en toalettmappe som ble sydd etter sykvelden i TQL i uka som gikk. Stoffvalg etter inspirasjon fra Quiltegården! 

Gamle kjente: The Flintstones

Lommer må ei toalettmappe ha. Da er første julegave ferdig. Håper på at jeg skal få laget flere etter hvert. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar