tirsdag 6. mai 2014

Ugleveske - med Ann Kanstad Johansen (AnnAKa)

Sist helg var jeg så heldig å få være med på håndsømkurs med Ann Kanstad Johansen på Quiltegården i Trondheim. God stemning og humor, sammen med en meget flink kursleder, gjør alltid kursene på Quiltegården til en opplevelse. 


Denne gangen ble resultatet av kurset ei ugleveske. 
Artig å lage - og jeg ble svært fornøyd med resultatet. 


På baksida av veska er det plass til småting som limpenn, saks og tråd. 


Ann lager alltid et kurskompendium med mønster og framgangsmåte som viser hvordan vi skal gå fram for å lykkes med produktet. Kompendiet er like systematisk og pedagogisk laget som AnnAKa sine mønster. 

Last weekend I went to Trondheim for sewing at Quiltegården. We all made a small owlbag. 



4 kommentarer:

  1. Bare så fin, elsker ugler

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant?! Jeg tenker at dette er en Hubro - Norges største ugle

    SvarSlett
  3. Så kjempefin denne er.Håper hun kommer til Bergen.Og har kurs...:)))))
    Fin kveld til deg

    SvarSlett
  4. Jeg vet ikke om hun skal til Bergen, men det skal ikke forundre meg. Hun fortalte at hun skulle holde flere kurs nå utover våren. Jeg vet imidlertid at hun skal ha "Uglekurs" på Quiltefestivalen

    SvarSlett