onsdag 19. mars 2014

Quiltedamens adventskalender - del 2

Selv om jeg er på etterskudd med å få sydd de månedlige sendingene i Quiltedamens adventskalender, kan jeg nå heldigvis glede meg over at jeg er ferdig med to månedsblokker. Fortsatt ligger det to til og venter på meg, og etterhvert må jeg vel komme meg bort til symaskina slik at jeg blir ajour. Tida går fort nå, og om ikke lenge kommer de to siste sendingene. Håpet er at jeg skal klare å følge med sånn noenlunde, slik at dette teppet ikke ender som en UFO, men blir ferdig i god tid før advent.


Herlig "nålepute"!


Pepperkakenåla til høyre skal pyntes mer etter sammensying av blokkene.


Her må jeg finne en artig hjerteknapp.


Vaskebøtte med "gulvklut". Må innrømme at det blir den eneste gangen jeg legger så mye arbeid i å lage en "gulvklut"


På sytreffet i går kveld kunne en av deltakerne vise fram seks nydelige lunsjbrikker i brune-beige toner. Lysforholdene yter ikke brikkene full rettferdighet på bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar