mandag 1. april 2013

Vårløper i rosa og en sniktitt.....

Juhuuu, jeg er ferdig med løperen i rosa fra mønsteret "To årstider"! Den ble sydd første helga i mars, men ble lagt til side i påvente av at jeg skulle få overskudd til å applikere alle blomstene - 14 i tallet! Det er ikke det at det er så vanskelig, men jeg synes ofte at det kan være en utfordring å få applikeringen fin og jevn. Men nå er løperen altså ferdig og klar til å tas i bruk når påskeløperne tas av!

Jeg har såvidt startet med et blokkteppe laget med linjalen Lazy Angle. Har to blokker ferdig, men det kjennes som om det kan ta en stund før dette teppet blir ferdig. Både løperen og teppet er designet av AnnAKa.









3 kommentarer:

  1. Din löpare blev otroligt fin, tycker jag. Du har också valt väldigt finstämda tyger att arbeta med.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Riktig söt vårlöper.
    Fin finish.
    Til dine spörsmål om ecco quiltningen på duken: Jeg skulle ha kjört frihånd, men "juksa" og brukte vanlig söm, med litt snuproblem, selvsagt. Tegnet ikke opp, men brukte en bred fot for å få riktig avstand. "Det er mange veier som förer til Rom"
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar! Kan jeg spørre hva slags maskin du har og eventuelt hvilken for?
      Tegnet du ikke opp streker for å sy etter i den blå ramma heller?

      Slett