tirsdag 27. november 2012

"Blå advent"

Lillafargen er sentral i adventstiden. De siste åra har vi sett at det er kommet til en del andre farger som som preger denne ventetida - ikke minst gjelder dette i quilteverden. En del svarte stoffer har vi sett, noe brunt og stoffer med sølv. Designeren AnnAKa har i år lansert blå som en mulig adventsfarge. Jeg syntes dette så spennende ut, og fant ut at jeg ville sy hennes løper "Blå advent".

Det er masse broderi på løperen, og jeg er bare ferdig med den ene siden. I og med at det kun er en uke igjen til advent begynner, er jeg usikker på om jeg blir ferdig i tide. Men det kommer flere jul- og adventstider hvis tida skulle bli for knapp i år! Jeg er veldig fornøyd med broderiet så langt. Den søte musefamilien ser ut til å kose seg! Det har jeg også gjort underveis med dette arbeidet!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar