onsdag 4. juli 2012

Ferie og en flott sommerdag!

Ferie er ikke å forakte og slett ikke når man får oppleve en sånn flott sommerdag som vi har hatt i dag i Trøndelag.

Jeg har tidligere presentert vårt "Jordbærsted" - stedet der vi lader batterier og pleier oss selv og familie og venner. I kveld måtte jeg ut en tur for å avbilde sommerens vekster i kveldsssol. Her vil jeg dele noen bilder med dere!

Rødkløver og Maria Gullsko - det vrimler av ville vekster akkurat nå!

Se så nydelig rødkløveren er...

Skogskjegg - hageplanten som ikke gjør så mye av seg til vanlig,
 men nå er den på sitt fineste!!

Hagehortensiaen dekker store deler av murveggen etter hvert.

Blomsten ser unnselig ut, men klasene er nydelige!
Bildet yter egentlig ikke denne planten rettferdighet.

I glede over at jeg skulle få besøk, måtte jeg i morrest 
plukke en bukett for å pynte litt på låven.

... og her er gjestene - to tidligere kolleger - Kari og Anne Line.
Tusen takk for besøket! Dette må vi gjenta om ikke lenge!
Fortsatt har vi 18 grader og ingen vind! Drømmedag - slike opplever vi ikke for mange av her hos oss i løpet av sommeren!

2 kommentarer:

  1. Koselige sommerbilder fra øya. Ser veldig flott ut. Selv jobber jeg ennå, men snart er det ferie. God ferie. Hilsen Eva.

    SvarSlett
  2. Takk for en herlig dag, Bodil. Dere har virkelig et lite paradis på Ramsøya. Riktig trivelig hadde vi det, vi kommer gjerne igjen.
    Riktig god ferietur!
    Klem fra Anne Line

    SvarSlett